Met de monitor cliëntmedezeggenschap maak en hou je eenvoudig overzicht over de (lokale) cliëntmedezeggenschap.
De Monitor cliëntmedezeggenschap van Tapster ondersteunt de cliëntmedezeggenschap en inspraak op locaties. Het geeft antwoord op de volgende vragen:
De monitor is een onmisbaar hulpmiddel voor een goede organisatie en evaluatie van de cliëntmedezeggenschap.
Wat levert de monitor op?
De monitor maakt een complexe organisatie makkelijk inzichtelijk. Cliëntenmedezeggenschap is grotendeels lokaal georganiseerd. Dat maakt het ingewikkeld om goed inzicht te krijgen en te houden. De monitor toont voor alle locaties of en hoe de cliëntenmedezeggenschap georganiseerd is. Ook laat het zien of de cliëntenmedezeggenschap goed functioneert.
Het opzetten en inzichtelijk maken van de cliëntenmedezeggenschap is een ingewikkeld en tijdrovend proces. De monitor maakt dit proces simpel en overzichtelijk. Hierdoor bespaart het aanzienlijk tijd. Het onderhoud kost dankzij een stuk automatisering en standaardisering ook beperkt tijd.
De monitor geeft je informatie waar je beleid op kan maken. Het helpt zowel organisaties die hun cliëntenmedezeggenschap aan het ontwikkelen zijn als organisaties die de cliëntenmedezeggenschap al hebben staan.
Om de monitor in te zetten heb je geen technische kennis nodig. Het inrichten doen wij, er is geen ondersteuning van jullie ICT afdeling nodig. Dat is wel zo handig.
Ook in het gebruik mag je vertrouwen op ondersteuning vanuit ons. We vinden het leuk om mee te denken zodat de monitor daadwerkelijk inzicht geeft en werk uit handen neemt.
De monitor is er speciaal voor cliëntenmedezeggenschap. Dat maakt het opzetten eenvoudig.
Tapster richt de monitor voor je in. Dat doen we door alle locaties in te voeren. Zijn die niet allemaal bekend? Geen probleem. We kunnen klein beginnen en stap voor stap uitbreiden.
Voor alle locaties inventariseren we wat de huidige stand van zaken is. Op basis van deze 0-meting weet jij precies hoe de medezeggenschap er voor staat.
In overleg met jou laten we de monitor zichzelf regelmatig bijwerken. Dat doen we door locaties zelf de mogelijkheid te geven om de gegevens bij te werken.
De monitor laat zien hoe de cliëntenmedezeggenschap op de locaties georganiseerd is.
De monitor geeft snel inzage in onze complexe cliëntenmedezeggenschap organisatie. Dankzij het handige overzicht weten we precies waar onze lokale cliëntenraden zich bevinden en wie de raadsleden en contactpersonen zijn.
Mirelke Spee-Faasen
ambtelijk secretaris Centrale Cliëntenraad
Ipse de Bruggen
Neem dan contact met mij op.
Ik help je graag verder.
Christy
Ik ben jouw contactpersoon voor TIM
Ressenerbroek 20 C
6666 MR Heteren
026 472 33 41
info@tapster.nl
KVK 58301674
Alle rechten voorbehouden. 2024 Tapster BV.